دوستان دستگاه بخور چی گرفتید برای وقتی نی‌نی دنیا میاد؟؟

۳ پاسخ

من میخوام شیائومی بگیرم

من واسه اتاق خودم هومیدیفر گرفتم سه ساله استفاده میکنم هیچیش هم نشده برا نی‌نی هم مثل همونو میذارم

هنوز نگرفتم ولی میخام واس زمستون بگیرم

سوال های مرتبط

مامان علی کوچولو🩵 مامان علی کوچولو🩵 ۳ ماهگی
مامان قمر♥️🎀 مامان قمر♥️🎀 هفته سی‌ویکم بارداری