برا دختر من ک راحت نبود. برعکس دو ماهگی و 4ماهگی ک اصلا متوجه نشد
من ب دخترم دیروز زد واکسنشو مث قبلیا بود ...
خداروشکر تا الانم تب نداشت 🫠
وای منم فردا باید ببرم ظاهرا همه میگن بد بود حدس میزدم سخت باشه چون هر چی بالا تر میره سخت تره شنیده بودم یکسالگی سخته
۶ ماهگی برا پسر من بد بود همش تب داشت
وحشتناک سخت دوتایی قبلی اصلا درد نداشت
برای ما سخت بود ۲ ماهگی و ۴ماهگی دخترم زیاد متوجه نشد ولی ۶ ماهگی تا ۳ روز پاشو تکون نمیداد بیقرارشده بود
امیدوارم بی تابی نکنه . فعلا که استامینوفن رو دادم خوابه
الان برا پسرم زدم🥲
الان از بهداشت میام نیم ساعت پیش زدن برا دخترم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.