۹ پاسخ

برا دختر من ک راحت نبود. برعکس دو ماهگی و 4ماهگی ک اصلا متوجه نشد

من ب دخترم دیروز زد واکسنشو مث قبلیا بود ...
خداروشکر تا الانم تب نداشت 🫠

وای منم فردا باید ببرم ظاهرا همه میگن بد بود حدس میزدم سخت باشه چون هر چی بالا تر میره سخت تره شنیده بودم یکسالگی سخته

۶ ماهگی برا پسر من بد بود همش تب داشت

وحشتناک سخت دوتایی قبلی اصلا درد نداشت

برای ما سخت بود ۲ ماهگی و ۴ماهگی دخترم زیاد متوجه نشد ولی ۶ ماهگی تا ۳ روز پاشو تکون نمیداد بیقرارشده بود

امیدوارم بی تابی نکنه . فعلا که استامینوفن رو دادم خوابه

الان برا پسرم زدم🥲

الان از بهداشت میام نیم ساعت پیش زدن برا دخترم

سوال های مرتبط

مامان پسرم مامان پسرم ۱۱ ماهگی
مامان جوجه نازم 😍 مامان جوجه نازم 😍 ۱۴ ماهگی