بله از داروخونه بدون تجویز میتونی بگیری
من خودم بدون اینکه بگم بهش خوردم، بعد برا ویزیت بعدی ک رفتم پیشش خودش بهم گفت بخور منم دیگه به روم نیاوردم که میخوردم از قبل، البته گفت لیدی میل نخور ال آرژنین بخور چون لیدی میل داخلش کلی ویتامین داره همونا تو مولتی هست نیازی نیست اضافه تر بخوری
من خوردم تاثیر زیادی نداش
بستنی خوب بود برام
نه به نظرم نخوری بهتره
چون خیلی قندش بالاست ممکنه دیابت بگیری
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.