عزیز میدونم دخالته ببخشید ولی بچه ات چون نارسه
براش شیشه شیر اونت یک قطره بگیره نمیپره تو گلوش و براش راحتره تا بیبی لند
وای بچه ای منو داشت همین بی بی لند خفه میکرد
فقط ظاهرش قشنگه
مال من هنوز نیوفتادن
عزیزم شیشه شیر چند میل هست
عزیزم از این گهواره ها راضی هستی
خطر نداره وقتی پایه داره بچه میزاری توش؟
عزیزم زایمان راحتی داشتی؟!
گلم بروعطاری بگوداروسیمی میخوام بگیربیارمثل اسپندکه دودمیکنیدزیرپات چندروزدودبده که دامن بپوشید وبراری زیردامنت که این دودبرسه به واژنت خوب خودتوگرم بپوش باعث میشه هم عفونت نگیری هم بخیه هات زود خوب بشه
عزیزم هر روز با شامپو بچه بخیه هات رو بشور.... دستشویی رفتی اول خودت رو با آب لوله بشور بعد با سرم شست و شو با باد سشوار هم خشک خشکشون کن من این کارا رو کردم الان همه جذب شدن افتادن راحت راحتم
۴۰ روزگی خوب میشی منم اینجوری بودم اصلا کاری نکن فقط تا میشوری خودتو خشک کن
تا ۴۰ روز طول میکشه که کامل خوب بشن بخیه ها
ببین برو عطاری قرص کمر بگیر بهش بگو چجوری بخورم خودش بهت میگه کمر و واقعا خوب میونه رو من تاثیر زیادی داش
منم زایمان طبعیی بودم من هم بیرونی بخیه خوددم هم داخلی ک بخیه های زیادی داشتم از من وقتیرجذب شدن افتادن یعنی یک ماه کامل صبر داشته باش میفتن فقط کار سنگین نکن . ابمیوه بخور سر توالت فرنگی بشین بخیه هاشو وقتی میری دستشویی خودتو میشوری خشک کن و با باد سشوار با فاصله کمی دور بخیه هاتو خشک کن
من زایمان طبیعی کردم
کمر درد و لگن درد و درد دنبالچه، پادرد همراهمه و همچنین دچار افتادگی مثانه شدم همش میگم ای کاش میرفتم سزارین حداقل عوارضش کمتر بود
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.