۳ پاسخ

هیچکدوم خوشمزه نیست پرتقال یکم قابل تحمل تره ولی در کل مشخصه که پودره مزه اش
سن ایچ بگیری بهتره

پودر شربت فقط مارک رویال خوبه هرجا هم گیر نمیاد اصلش
من انبش خریدم خیلی خوشمزس

من فقط سن ایچ میخرم

سوال های مرتبط