اگه سزارین اختیاری باشه بیمه قبول میکنه؟

۴ پاسخ

دکترم دلیل پزشکی زد بیمه شاملش شد

اگه تکمیلی داشته باشی اره قبول میکنن.

من دکترم نامه نوشت بردم بیمارستان اوکی بود
کسی نگفت اختیاری یا اجباریه
پذیرش شدم بیمه هم قبول کرد

نه فقط با دلیل پزشکی

سوال های مرتبط