عزیزم زیر ۳ نرماله فقط حتما باید غربالگری دوم یا سلفری بدی من که با اینکه سنم بالا بود دکترم فقط غربالگری دوم نوشت ان تی ۲.۳ بود هم دکتر سونوگرافی گفت خوبه هم دکتر خودم
سلفری باید بدی
عزیزم برای دختر دایی من عدد انتیش ۳ و نیم بود گفت به احتمال خیلی زیاد سندروم دانه رفت سلفری نی نی سالم بود الانم اتیش میسوزونه . شماهم سلفری میدی خیالت راحت میشه
عزیزم نگران نباش
احتمالا دکتر میفرسته سل فری بدی
ان شاءالله جواب اونم میاد و عالیه، الان این نگرانی که داری بدترین چیز برای کوچولوته
به خدا توکل کن، ان شاءالله که بهترین حالت برات اتفاق بیفته عزیزم🌹❤
دکترت بااحتمال زیاد واست سلفری مینویسه انجامش بدی تا خیالت راحت شه
برای بچه دوستم عددش ۲.۸۸ بود امینو نوشتن ولی مشکلی نداش بچش الانم دو سالشه صحیح و سالم😊نگران نباش
نه زیر ۳ طوری نیست
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.