برا کوچولوهاتون چی درست کردین

۳ پاسخ

من هنوزززز فقط فرنی حریره بادوم میدم بهش

ناهارم گوشت گوسفندی و لوبیا پختم براش برنجم اضافه میکنم بهش له میکنم میدم

صبحانه حریره بادام با سیب و موز رنده شده قاطی کردم دادم

سوال های مرتبط

مامان قند عسل❤️ مامان قند عسل❤️ ۱۷ ماهگی
مامان 💛 𝗝𝗢𝗝𝗢 𝗠𝗠𝗗 🐣 مامان 💛 𝗝𝗢𝗝𝗢 𝗠𝗠𝗗 🐣 ۱ سالگی