۶ پاسخ

۱ به دلیل یک سری قرص ها و فولیکول هایی که تبدیل به تخمک نمیشن
۲ به دلیل استرس و ناراحتی و گریه زیاد و مشکلات روحی
باید خیلی مراقبت کنی
عزیزم اگر هم میخوای باردار بشی سعی کن زیاد بهش بچه و اینا فکر نکنی اینطوری زودتر باردار میشی

عزیزم ۱۲ سیکلت برو سونوگرافی ببین چندتا فولیکول غالب داری ازادسازی بزن ازاد بشن هم زود باردار میشی هم کیست نمیشن
اونا تخمکای خیلی بالغن ک ازاد نمیشن و کیست میشن

کیست مهم نیس میتونی اقدام کنی

منم فقط کیست میگیرم.با کیست حامله شدم

فست فود هم کیست میاره

وقتی فولیکولات زیاد رشد کنن و ازادنشن تبدیل به کیست میشن

سوال های مرتبط

مامان فاطمه مامان فاطمه هفته هجدهم بارداری