خیلی سخته اسم انتخاب کردن واقعا،من پسر اولم حافظ هستش،دومی رو موندم،
آراز بنظرم قشنگه
من اسم پسرم رو آراز انتخاب کردم💓
آراز...
آراز
آراز
ارسام
اراز.
تا ابد عاشق اسم اراز هستم من
ارسام و برسام خیلی قشنگه ارتین و. ارمینم خیلی قشنگه
اراز و. یکی دیه بود خیلی قشنگ. بود یادم رف بپرسم. بت میگم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.