بنظر من مکمل فرتیل اید مردان و اسپریژن خیلی عالی جواب میده زینک هم فراموش نشه
گفتگو باز نشد مشکل داره انگار . یعنی فقط ۲ درصداسپرما شکل طبیعی دارن ۹۸ درصدشونناقصن باردار نمیکنن اگرم شد سقط میشن. باید اول از نظر واریکوسل بررسی بشه. پیش دکتر اورولوژی مردان.
درخواست دادم قبولش کن توضیح میدم
مورفولوژی کم هستش یعنی شکل اسپرم مشکل داره
موفولوژی خرابه. تعدادشم کمه ولی زیاد نه
مورفولوژی مشکل داره.
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.