کسی بلده این آزمایش خوبه یا ن آزمایش همسرم هست

تصویر
۶ پاسخ

بنظر من مکمل فرتیل اید مردان و اسپریژن خیلی عالی جواب میده زینک هم فراموش نشه

گفتگو باز نشد مشکل داره انگار . یعنی فقط ۲ درصداسپرما شکل طبیعی دارن ۹۸ درصدشون‌ناقصن باردار نمیکنن اگرم شد سقط میشن. باید اول از نظر واریکوسل بررسی بشه. پیش دکتر اورولوژی مردان.

درخواست دادم قبولش کن توضیح میدم

مورفولوژی کم هستش یعنی شکل اسپرم مشکل داره

موفولوژی خرابه. تعدادشم کمه ولی زیاد نه

مورفولوژی مشکل داره.

سوال های مرتبط

مامان جوجو مامان جوجو هفته هفتم بارداری
مامان 𝒟ℯℓ𝒶🧚🏻‍♀️👒 مامان 𝒟ℯℓ𝒶🧚🏻‍♀️👒 ۴ ماهگی