خانوما آیودی خوبه بزارم
۱۸ سالمه

۴ پاسخ

دختر عموم دوتا بچه هاشو با آیودی باردار شدم الان با آیودی دوقلو بارداره..من اصلا دوست ندارم به نظرم طبیعی بهتره

قیمت آیودی ۱۰ ساله چنده؟

اگه پول خوبی بدی میزارن

فکر نکنم بزارن اون موقع ها ک میگفتن باید ۱ زایمان داشته باشی

سوال های مرتبط