خانوما بچه ها اول دندون نیش از بالا درمیارن یا پایین؟

۱۰ پاسخ

دوستانننن میدونم بچه ها فرق دارن منظورم اکثرا بود.
شما بچه خودتو بگو مثلا

شیرین دخترت کلا چند تا دندون داره؟

دختر من دوتا الان نیش از پایین در اورد دوتا هم بالا ورم کرده نوکش سفیده

از بالا

دخترم اول بالا رو دراورد ما ترتیب ثابت نداره هربچه ی جوریه

پسر من هنو در نیاورده ولی جای دندون نیش پایینش ظاهرا ورم کرده

نیش ازبالا درآوردماهان

پسرم از بالا دراورد

دندون هیچ ترتیبی نداره

بستگی ب بچت داره عزیزم من پسرم از بالا در اورد پیر فامیلمون از پایین

سوال های مرتبط

مامان مـاهـلـیـن🌙🧿 مامان مـاهـلـیـن🌙🧿 ۲ سالگی