یکی واسم آورده بود روم نشد از خودش بپرسم
الان یه دونه رو پوست گرفتم خوردم چقدر بدمزستتتتتت🥴
ریواسه
من اصلا دوسش ندارم
خیلی خواص داره
اینا ریواس نیست اینا قاقرو ما بهش میگیم قاقرو تو کوه های اطراف شهر ما زیاده ریواس از قاقرو بزرگتر سفیده و خیلی خوشمزه تر از قاقرو
ما بهش میگیم چوکری خیلی آبدارو ترش و خوشمزس ولی البته بعضی هاش
ریواس
وای ریواس عاشقشممم😋😋😋پوستشو بکن بخور
پوستشوبکن بانمکودلاربشین بخور
ریواس
ریواس،ترش مزس،یبار خورشتشو خوردم عالی بود
ولی نمیدونم چطوری میخورن
ریواس
خوشمزست من دوست دارم
ریواس پوست بگیر بخور یا خورشت ریواس درست کن خوشمزست
ریواس عاشقشم
پوستشو بگیر نمک بزن بخور
خیلی خوشمزه اینایی ک تو عکس گذاشتی نارس هست
ریواسه...منم خوشم نیمد از مزش ترشه
ریواس پوست یکیر با دست بخور
ریواس دیگه... پوست نازکش میکنی و میخوری من با نمک میخورم چون ترش مثل گوجه سبز. بعضیا باهاش خورشت ریواس درست میکنن.
و مصرف دیگه ش هم شربتش هست ک عالیه شربت ریواس نیشابور معروفه سوغات شهر نیشابوره
اینارو پوستشو میکنن میخورن میشه فک کنم مث خورش کرفس درستش کرد
اینا ریواسه
پوستش رو بکن بخور دیگه ترش مزه اس
خیلی خوشمزه اس
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.