ن.
دختر من تا ۴ ماهگی فقط تو خواب سینه رو میگرفت اونم در طول شبانه روز یک دفعه .به بعدم دیگه نگرفت شیر خشک میدم
خیلی ناراحت شدم ولی دیگ گفتم حداقل بچمو عذاب ندم شیرخشک بهش دادم کلا🥹🫠ولی اطرافیان حس ناکافی بودن بهت میدن باحرفاشون منم بهشون گفتم شبا تو خواب سینه میگیره روزا شیرخشک
نهایتا روزی یک بار میگرفت اونم به سختی
منم دوماهش شد بعد واکسن ول کرد
من،نه ديگه
خیر دیگر امیدی نیست من همه کار کردم نشد🥴
نه نمیگیره دیگه ناراحت که ادم میشه ولی چاره چیه
نه😂
دختر من که اصلا سینرو نمیشناسه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.