ساک نی نی جمع کنم یازوده🥹

۱۴ پاسخ

من جمع کردم آماده گزاشتم من اخ احتمالا زیاد زایمان زود رس دارم

منم هنوز جمع نکردم

منم امروز جمع کردم♥️😍😂هنوز مال خودمو جمع نکردم

من دیگه این هفته جمع میکنم
میدونم تا روز زایمان چند بار هم‌باز میکنم میریزم دوباره میچینم ها
ولی جمع میکنم سرفرصت اگر کم و کسری داره بگیرم بچینم خیالم‌راحت باشه

😂ن وایسا نی نی خودش بیاد. ساکو جمع کنه چیدمانش باب دلش باشه دختر چ راحتی تو جمع کن دیگه

جمع کن 😅تا روز زایمان ۱۰۰بار میریزی بیرون باز جمع میکنی

جمع کن گلم دیر هم شده

حمع کن من نکردم39هفته و6 روزم بود شب دردم گرفت با همون درد داشتم شیشه شیر استریل میکردم ساعت6صبح 8 هم رفتیم بیمارستان😂
ساعت5صیح بیدار شدم دیدم دارم از درد میمیرم پاشدم ساکمو جمع کردم تازه شوهرمم بیدار نکردم تا آماده شم بعد ازم یه اب زیادی هم خارج شد که فکر کردم کیسه ابم باشه ولی بیمارستان گفت انگاری کیسه آب سالمه
خدایی یادم میوفته خندم میگیره😂

من خیلی وقته جمع کردم 😂🤪

منم جمع نکردم ولی شما جمع کن

به نظرت زوده😂🤭
پاشو جمع کن خواهر اصلانم زود نیست دیر هم شده

منم هنوز جمع نکردم😅

دیر هم شده

وا جم کن

سوال های مرتبط

مامان 🩷ﺍَﺑ‌‍ﺭﺍ🩷 مامان 🩷ﺍَﺑ‌‍ﺭﺍ🩷 هفته سی‌وششم بارداری
مامان آریامهر🩵🩵 مامان آریامهر🩵🩵 هفته سی‌وهشتم بارداری
مامان پرنسس نیلا مامان پرنسس نیلا ۱۲ ماهگی
مامان 🐥ایلهان☘️🥑🦋🍼🧸 مامان 🐥ایلهان☘️🥑🦋🍼🧸 ۲ ماهگی