نه هنوز
بعضی وقتا شبا سرد میشه روشن میکنیم
با وجود باچه کوچیک نه تیاز نیست برداشت چون یه سرما بخوره علاوه بر هزینه اعصاب و جسم خود آدم هم خسته میشه
من چله مرداد هم سردمه😂😂کلا زتدگی با بخاری قشنگه😂😂
رادیاته برا ما من 1هفته ای میشه بستم
بابا داره خرداد میشه دیگه
من صبح میذارم شمع شبا که سرد میشه یکم روشن میکنم بخاطر دخترم که کوچیکه میترسم سرما بخوره وگرنه خونمون گرمه همیشه اگه خودمون بودیم برمیداشتیم
از پذیرایی برداشتم انتقال دادم ب اتاق خواب خودمون تونحار تو شمع گذاشتمش
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.