خانمای تبریزی بخاریتون در آوردین؟؟؟

۶ پاسخ

نه هنوز
بعضی وقتا شبا سرد میشه روشن میکنیم

با وجود باچه کوچیک نه تیاز نیست برداشت چون یه سرما بخوره علاوه‌ بر هزینه اعصاب و جسم خود آدم هم خسته میشه

من چله مرداد هم سردمه😂😂کلا زتدگی با بخاری قشنگه😂😂

رادیاته برا ما من 1هفته ای میشه بستم
بابا داره خرداد میشه دیگه

من صبح میذارم شمع شبا که سرد میشه یکم روشن میکنم بخاطر دخترم که کوچیکه میترسم سرما بخوره وگرنه خونمون گرمه همیشه اگه خودمون بودیم برمیداشتیم

از پذیرایی برداشتم انتقال دادم ب اتاق خواب خودمون تونحار تو شمع گذاشتمش

سوال های مرتبط

مامان sami مامان sami ۱ سالگی