عزیزم حتما میتونه دیگه 😉
قرار نیست که همه مثل هم باشن😗😉
چی بگیم خاهر صلاح مملکت خویش خسروان دانند🙄
اصلا زودتر از ۳سال ظلم هم به بچه هم به خود ادم
بچه تا ۳سالگی به توجه صد در صد پدر مادر نیاز داره
بدن مادر هم ۳سال طول میکشه ریکاوری بشه بعد زایمان
زودتر اصلاااا مناسب نیست از هیچ لحاظ
از لحاظ روان شناسیم کار درستی نیست چون بچه اول خیلی آسیب میبینه از لحاظ روانی
جالبه ک بعضیاشون استرس ام دارن ک چرا حامله نمیشم فلان نذر رو میکنم تا بشم من واقعا تعجب میکنم غیر شرایط جسمی شرایط کشور فاجعست گرونیا ک پوستمونو کنده از اونور کشوری ک دائم سایه جنگ روشه چ بچه دار شدنی اخه
دقیقا منم استرس داشتم واسه آینده اش وایستادم اول بسازم زندگی بچه امو بعد. الآنم خوشحالم درسته تو سن30سالگی مادر شدم اما دیگه استرس ندارم
منم خیلی میحام چون دیر بچه دار شدم ولی میگم طوری باشه ک پسرم سه سالش بشه بعد دومی رو بیارم
والا منم دیروز دکتر ارتوپد بودم
گفت با وضعیت کمرو پات همین یدونرو بزرگکن
گفت کمرت جوابگو بارداری دوم نیست
یه بارداری یه جور داغونم کردهههه
خدایی چه جوری پشت سر هم بچه دار میشن
از دیروز همش میگم بچم تنها میمونه
من سر بچه اولی بدنم داغون شد عصابمم ضعیف شده و خواب شب و صبحمم کامل بهم ریخته همین یدونه رو بتونم تو رفاه و ارامش بزرگ کنم شاهکار کردم تا ۵ سال اینده به دومی اصلا فکرم نمیکنم
ولی انگار توگهواره مسابقه گذاشتن دومی رو بیارن تازه افتخارم میکنن
من میخواستم ایلکان ۵ سالش شددومیو بیارم سه ماهش بود باردار شدم
چ اشپزخونه قشنگی ...اره داقعا من گفتم عمرا بیارم دیگه هنوزم خواب شب تنظیم تشده خساسیت داره انقدر اذیت شدم که میترسم بیارم اگه ............بیارم ی شش سال دیگه که بره مدرسه
منم اصلا نمیتونم مخصوصا شاغل باشی
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.