۴ پاسخ

برگرد بعد شروع کن اوایل خیلی سخته حالا تو مسافرت باشی کارت سخت تره

برگرد بگیر چون تو دو هفته اوکی نمیشه

قطعا برگرد بعد بگیر

برکرد بگیر ، منم یبار قبل مشهد گرفتمش بعد اونجا خیلی اذیت شد هم تو پاساژ و حرم اینا دستشویی نمیرفت میترسید هم هوا خیلی سرد بود خودتم مشغولی یادت میره سر موقع ببریش دستشویی

سوال های مرتبط