فقط شب اول از ۱۱/۱۲تب کرد بهش ایبروفن دادم دیگه تب نکرد
همون شب اول و روز دوم تا ظهرش
دو شب
همون شب اول فقط
فقد همون شب اول ۳۸ بود
یبارم بیشتر استا ندادم ک اومد پایین دیگ عین خیالشم نبود از صبش همه چی اوکی بود
اصلا تب نکرد
میگن ۳ روز باید مراقب باشیم دیگه نمیدونم من که هنوز نزدم از ترسش
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.