۲ پاسخ

من دخترم ۳۱۳۰بود بدنیا اومد تو دوماهگی ۵۷۰۰بود که دکتر گفت اگه سیصد گرم بیشتر بود باید رژیم شیر میدادی وزنش عالیه

بستگی به وزن تولد داره عزیزم
هرماه هشتصد گرم تا یک کیلوگرم وزن بگیرن خوبه

سوال های مرتبط