۳ پاسخ

مولفیکس میبندی ؟

خب براش بززگه همون ۲ببند.همون ۲هم میگی جیشش میزده بیروم

وای مشکل منم هست این
بعد سایز سه رون هاشو خط میندازه
موندم چیکار کنم

سوال های مرتبط