عدد انتی چند باشه طبیعی هست

۲ پاسخ

دکتر به من گفت زیر سه طبیعیه از من ۲.۰۴ بود که گفت اگه ازمایش غربالگری ریسک داشته باشه باید سلفری بدی که خدا رو شکر ازمایش خوب بود البته سن هم باید زیر ۳۵ باشه بالای ۳۵ سلفری اجباریه کلا

تا مرز ۳ نباید بره

سوال های مرتبط

مامان حامی💙🧸 مامان حامی💙🧸 ۱۲ ماهگی
مامان سامیار مامان سامیار ۲ ماهگی