کسی میدونه عدد طبیعی آنزیم کبدی باید چند باشه؟؟

۱ پاسخ

بستگی به اون کیت و دستگاهی که تو ازمایشگاه ها مصرف میکنن متفاوت هست نرمال ها
پس باید جلوی ازمایشتونو بخونید که نوشته از چند تا چند نرمال هست
ولی اکثرا زیر ۴۰ نرمال هستن

سوال های مرتبط

مامان مهدیار💙👶🏻 مامان مهدیار💙👶🏻 هفته سی‌وهشتم بارداری
مامان فاطمه🪽✨️ مامان فاطمه🪽✨️ ۱۰ ماهگی