واسه آزمایش آنزیم کبدی باید ناشتا باشیم؟

۴ پاسخ

ناشتا بودن نمی‌خواد

ناشتا باشي دقيق تره اما نياز ب ناشتايي نداره

من ی بار با قند و تیروعید ناشتا دادم.بعدن دکتر دوباره ازمایش آنزیم کبد و تکرار کرد گفت برو بده نمیخاد ناشتایی

منکه ناشتا دادم با ازمایش قند و تیروئید ولی دقیق نمیدونم

سوال های مرتبط

مامان سامینم💜✨😻 مامان سامینم💜✨😻 ۶ ماهگی