۳ پاسخ

چرامن دکترم برام ننوشت این آزمایشو

آره باید ناشتا باشه حتما وگرنه اشتباه نشون میده

نه عزیزم ناشتایی نمیخواد

سوال های مرتبط

مامان سامینم💜✨😻 مامان سامینم💜✨😻 ۶ ماهگی
مامان فاطمه🪽✨️ مامان فاطمه🪽✨️ ۱۱ ماهگی
مامان آرسام 🤎🤎🐻 مامان آرسام 🤎🤎🐻 ۴ ماهگی
مامان فندق کوچولو مامان فندق کوچولو هفته چهلم بارداری