۳ پاسخ

آنزیم کبدی هیچ شرایط و ناشتایی نداره
هروقت خواستی برو آزمایش بده

انزیم کبدی شرایطی نداره
قند فقط ناشتایی میخواد

شرایط نمی‌خواد. ناشتایی فقط

سوال های مرتبط

مامان فاطمه🪽✨️ مامان فاطمه🪽✨️ ۱۰ ماهگی
مامان آرسام 🤎🤎🐻 مامان آرسام 🤎🤎🐻 ۴ ماهگی
مامان فندق کوچولو مامان فندق کوچولو هفته سی‌ونهم بارداری