هیچی بابا من ی بسته داشتم تو گهواره همه بهم حجوم آوردن وای نبند و فلان بستم هیچی ام نشد
من چندتا بسته داشتم بستم براش هیچی هم نشد
استفاده کن بره
هیچی نمیشه
زود زود عوض کن
والا من همسایه طبقه بالایی خونه جاریم پریشب دختر جاریم دخترمو برد پیششون همسایشون ۱۲ تا مای بیبی شماره ۴ پلاس داشت دادشون به من خدا خیرش بدع بستم هیچی ام نشده دختر خودش الان سه سالشه
چند بسته داری ..چقد تاریخش گذشته؟
اگه خییلی ازش نگذشته اشکالی نداره ..اگه دیدی پای بچه میسوزه نبند
هیچی نمیشه
هیچی نمیشه بابا استفاده کن
مگ تاریخ دارن😐🤣من چقد گیجم پس 😑
من از نوزادی دخترم یه بسته داشتم برای چهارسال پیش برای پسرم یسری یجا گیر کردم نداشتم مجبوری اونا رو بستم هیچیم نشد اصلا نمیدونستم تاریخ دارن🤣
ببنداگه خیلی گذشته نباشه چیزی نمیشه اگه خیلی گذشته باشه پاش زخم میشه یکیشوامتحان کن اگه طوری نشدببند
یهو حساسیت میگیرع پسر من فقط مارکش عوض کردم دوماه هر روز میبردم دکتر پاهاش زخم میشذ
مواد خوراکی نیس
هیچی نمیشه منم یه بسته داشتم استفاده کردم هیچی نشد
هیچی نمیشه
ممکنه حساسیت یابیماری پوستی بیاره
فک نکنم چیزی بشع حداقل تند تند عوضش کنی
مگ تاریخ ما بیبی هم میگذره 🤦🏻♀️
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.