۲ پاسخ

همه شیرخشک ها شماره یک چربتر و مغذی تر چون تا ۶ماهگی غذای اصلی هست .
شماره ۲ سبک‌تر میشه ولی بازم چرب و مغذی . شماره ۳سبکه و مثل نوشیدنی میمونه بیشتر چون از یک‌سالگی به بعد اولویت غذا هست بعد شیر

هر کدوم برای ۶ ماه هست شماره ۱ تا ۶ ماهگی ۲ تا یک سالگی

سوال های مرتبط

مامان رستا کوچولو مامان رستا کوچولو ۱۵ ماهگی
مامان پسته پسر🫒🥑 مامان پسته پسر🫒🥑 ۱۴ ماهگی
مامان معجزه
زندگی مامان معجزه زندگی ۸ ماهگی
مامان 🎀آرمیس🎀 مامان 🎀آرمیس🎀 ۱۲ ماهگی