تاخیر داشته باشی بهتره چون قبلش زیاد نشون نمیده
من دوروز به موعد بیبی چک زدم قشنگ مثبت شد و دوقلو باردار بودم
منفی بود
من زدم
من زدم هاله انداخت روز موعد مثبت شد
من
تست نزدم
من منتظر پریودم چون ۱۴سیکل سونو دادم فولی غالب نداشتم منتظرم پریود شم دارو مصرف کنم
من هفت روز دیگ
بزار تاخیر بخوری چون الا نشون نمیده
منم ۴روز مونده به پریودم ولی در پروسه انتقال هستم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.