۱۰ پاسخ

تاخیر داشته باشی بهتره چون قبلش زیاد نشون نمیده

من دوروز به موعد بیبی چک زدم قشنگ مثبت شد و دوقلو باردار بودم

منفی بود

من زدم

من زدم هاله انداخت روز موعد مثبت شد

من
تست نزدم

من منتظر پریودم چون ۱۴سیکل سونو دادم فولی غالب نداشتم منتظرم پریود شم دارو مصرف کنم

من هفت روز دیگ

بزار تاخیر بخوری چون الا نشون نمیده

منم ۴روز مونده به پریودم ولی در پروسه انتقال هستم

سوال های مرتبط

مامان ۴تاعروسک😍 مامان ۴تاعروسک😍 هفته سی‌ودوم بارداری
مسدود شدم😐 مسدود شدم😐 قصد بارداری
مامان فندق مامان مامان فندق مامان هفته سی‌وپنجم بارداری
مامان گوگولی مامان گوگولی هفته نهم بارداری