۶ پاسخ

من پسرم امروز سه ماهه شد دکتر براش اهن نوشت

نه عزیزم. من ۳ ماهگی آهن و مولتی دادم به تجویز دکتر.

من بردم فوق تخصص براش یک ماه پیش تجویز کرد البته فقط اسید فولیک چون وزنش کمه

نه بمنم گفت پایان چهارماهگی بدم

دکتر به دختر منم داد کمی وزنش پایین بود

نه بهش بده دیگه خوبه دکترش تجویز کرده

سوال های مرتبط

مامان پناه مامان پناه ۱ سالگی
مامان دلوین کوچولو💕 مامان دلوین کوچولو💕 ۷ ماهگی
مامان آرین✨️ مامان آرین✨️ ۴ ماهگی