۸ پاسخ

باز از دکترت بپرسی بهتره

نه بابامنم یه هفته پیش دوسه روزپشت هم میومد

طبیعی است برا من بعضی روزا سه چهار بار میاد

منم از دیروز اینجوری شدم طبیعیه

طبیعیه

واسه من اصلا چیزی نمیاد 😳 مشکلی هست یعنی؟

سوتین ببند

ن بابا طبیعیه

سوال های مرتبط

مامان تو دلیم 🥹 مامان تو دلیم 🥹 ۶ ماهگی