۵ پاسخ

افتی ژل بزن

آفتین ژلا بزن روش خیلی خوبه

حتما ببر دکتر اگر تب هم داره دختر من یک ونیم سالگی گرفت کم مونده بود دور از جونش بمیره بچم منم، نمیدونستم، تبش هم کنترل نمیشد اصلا .دکتر گفت ویروس هرپس با نیستاتین اصلا خوب نشد چون داروش این نبود که اصلا ولی حتما ببر دکتر الان تو گفتی تن وبدنم لرزید یاد دخترم افتادم😔

مطمئنی که افت هس؟
دختر منم بود فکر میکردم افته ولی بردم دکتر گفت ویروس دست پا دهنه اولین علائمش این بود

نیستاتین باید بدی با دیفن هیدرامین و شربت ام جی معده. چون اسید دهان معده باید کنترل بشه

سوال های مرتبط

مامان اقا آراد و آوا گلی👩🏻‍❤️‍👨🏻 مامان اقا آراد و آوا گلی👩🏻‍❤️‍👨🏻 ۲ سالگی