دخترم بینیش گرفته اسپری و سیتریزین میدم چیکار کنم زودتر خوب بشه ؟؟

۳ پاسخ

زیر سرشو بلند بزار یه حالت شیب دار درست کن براش توی خواب اذیت نمیشه

پلارژینم من میدم اینجور مواقع به جای سیتریزینم من فکسوفنادین میدم

دستگاه بخور روشن کن

سوال های مرتبط