چرا من اصن حس میکنم نی نی ندارم انکار داخل شکمم چیزی نیست 😭😭

۶ پاسخ

من تا۵-۶ماهگی هیچی معلومم نبود

خیلییی زوده ایشالله یکی دوماه اخر سنگینی واقعی رو تجربه میکنی

خیلی زوووده منم تو هفته تو بودم هنوز باورم نمیشد باردارم

زوده خب😐

چون زوده😐

زوده الان

سوال های مرتبط

مامان 🩵human🌰 مامان 🩵human🌰 هفته سی‌وچهارم بارداری
مامان امیر رضا مامان امیر رضا هفته سی‌وهشتم بارداری