۳ پاسخ

بنظر من تا بچه هامون کوچیکن همش بدو بدو داریم حرص و جوش داریم وقت نمیکنیم درست استراحت کنیم غذا بخوریم چاق نمیشیم اصلا...

عرق یونجه بخور

گلم منم خیلی لاغر بودم قرص مولتی ویتامین خوردم الان در به در دنبال اینم لاغر شم🙂

سوال های مرتبط

مامان مهوا مامان مهوا ۱ سالگی