ی دکتر هست تهران شنیدم میگه نباید چسب بزنی
ولی خوب فکر میکنم افتاده بشه
من ک ندیدم تا حالا، ولی یه خانومی بود بینیش رو ک عمل کرده بود چسب نزده بود باعث شده بود نوک بینی بیوفته، گفت میخام دوباره عمل کنم
نه نشنیدم تا حالا
منم فقط ۲هفته زده بودم
والا من عمل کردم دکترم تامپون نذاشت من خودمم بعدش خیلی چشب نزدم البته دکتر میگفت بزن من خودم خیلی کم زدم 😂
آره خواهر من عمل کرد فقط سه چهار روز چسب داشت
نه والا
من دختر دایی وقتی عمل کرد خیلی قشنگ بود بعد دکتر گفته بود تا چند ماه بایدوچشببزنی اون چون میرفت دانشگاه بدش میومد نمیزد درست و حسابی فرمش ریخت بهم و نوک بینیش افتاده شد
نه حتما باید بزنه تا فرمش ثابت بمونه
اره بستگی داره من دخترخالم اصلا چسب نزد فقط شاید یکی دو ماه اول
اره خاله همسرم عمل کرد گفت نیاز نیست چسب بزنی ولی بینیش گوشتی بود خیلی بزرگ موند نمیدونم مشکل از عمل بود یا این که چسب نزده بود
زن عموی من دکتر میگفت خودم باید چسب بزنم سر دو ماه هم چسب رو برداشت ن ورم داشت ن چیزی خیلی خوشگل شده بود
سلام ن ندیدیم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.