فکرکنم همه سر بچه اول همینجوری هستن
من بچه اولنه و دقیقا تو همون وضعیت گذشته شمام!بشدت رو دخترم حساسم و با یه تب و سرماخوردگیش من پنیک میشم و مرگ و جلو چشام میبینم و به معنای واقعی پیر شدم نصف موهام سفید شده از بس که سر هر مسئله کوچیک این بچه من حرص خوردمو گریه کردم و خودخوری کردم انقدر لاغر شدم که خدا میدونه
وایییی تو چقد منیییی🥲😂منم دقیقا مثل توام پسر بزرگم که چهارسالشه دقیقااااا مثل بچه شمایهههه
منم همینم ولی مشکلی باهاش ندارم یعنی حس نمیکنم دارم اذیت میشم خیلیم از این حسم لذت میبرم که دارم خوب واسه دخترم مادری میکنم به نظرم عادیه هر مادری این حس هارو داشته باشه من همه خواهرشوهرام حتی سر بچه دومشون و با اینکه الان بزرگم شدن بچه هاشون همینن بعضیشون بچه شون لوسه بعضیام نه اصلا به نظرم مراقب بودن ما تاثیری رو اخلاقیات بچه نداشته باشه آنچنان اینا بیشتر ربط داره به تربیت درست یا اجتماعی بودن بچه و در مورد مریضی هم دست سیستم ایمنی بدنه که باید تقویتش کنی
دقیقا... همینه. وسواس زیاد همیشه یه چیز خوب کنه چند چیز خراب میکنه. بچه وابسته میشه و نمیتونه مستقل بشه.
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.