خانوما آتش بس شده؟
بچه پوشک مایبیبی شیرخشک

۴ پاسخ

ب مدت دو هفته اتش بس اعلائم شده عزیزم
طرفین شراط هاشون رو میزارن اگه توافق شد که شد اگه نه باز ادامه داره

فعلا ۲ هفته
بعد ۲ هعته بببنیم چی میشه

موقت تا دو ھفتہ..

اره انگار

سوال های مرتبط

مامان آرسام وآنیسا 😍 مامان آرسام وآنیسا 😍 ۱۷ ماهگی
مامان آیاز مامان آیاز ۱۷ ماهگی
مامان مهوا مامان مهوا ۱ سالگی