بنظرم آرامش قبل از طوفانه بیشتر
نمیدونم چرا ته دلم خالیه و امید وار نیستم
کاش واقعا صلاح ملت تو این باشه
این همه ک پشت دولت و ایران در اومدن حقشون ضایع نشه
دو هفته اتش بس
بعد دوهفته حتنا دوباره میزنن😂میخوان دو هفته نفس بکشن
نه تا دوهفته اس از جمعه گفتگو دارن
ب مدت دو هفته
دو هفته فعلا اتش بس
موقتتههههه
تا یک هفته فک کنم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.