اتش بس شد

شیرخشک شیر خشک شیر خشک

۷ پاسخ

بنظرم آرامش قبل از طوفانه بیشتر
نمیدونم چرا ته دلم خالیه و امید وار نیستم
کاش واقعا صلاح ملت تو این باشه
این همه ک پشت دولت و ایران در اومدن حقشون ضایع نشه

دو هفته اتش بس
بعد دوهفته حتنا دوباره میزنن😂میخوان دو هفته نفس بکشن

نه تا دوهفته اس از جمعه گفتگو دارن

ب مدت دو هفته

دو هفته فعلا اتش بس

موقتتههههه

تا یک هفته فک کنم

سوال های مرتبط

مامان گـــردالـوووو👧🏻♥️ مامان گـــردالـوووو👧🏻♥️ ۱۷ ماهگی
مامان آرسام وآنیسا 😍 مامان آرسام وآنیسا 😍 ۱۷ ماهگی