ترامپ طز داده
ولی ایران قبول نکرده
فقط بلده بزنه و در بره
بازیچشون ک نیسیم هر ۶ ماه ی بار
هر چی میخاد بشه همین الان معلوم بشه
نه قبول نکردن اگه قبول کنن دوباره قویتر بر میگردن
ن این جنگو زمانی تموم میکنن که قطعنامه ای چیزی امضا کنن
ن اینک برن ۶ماه دیگ بیان
نه بابا کی داده چی داده تهرانو هنوز دارن میزنن
ببین دیگه
اگه آتش بس بود که دیشب مارو بمباران نمیکردن قشنگ دیروز و دیشب الکمون کردن
نه😐
نه اصلآ
نه😐
ایران قبول نکرده
امیدوارم
کی گفته اتش بس شده. ؟
ن قبول نکردن
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.