۶ پاسخ

مثل اینکه صبح پالایشگاه لاوان زده توایرانه،

الانم داره لبنان افتضاح میزنه میگن تاالان 300تاشهید داده

نمیزنن
اون لبنان داره میزنه

ایرانو‌ نمیزنه

مثل اینکه استراحت بین دو نیمه هست 🙂

کجارو؟

اسرائیل میزنه آمریکا نه

سوال های مرتبط

مامان آرسام وآنیسا 😍 مامان آرسام وآنیسا 😍 ۱۷ ماهگی