سرمایم🥹💞
این سرمایه کوتاه مدته🤣🤣
سرمایه و تموم دارایی من 🙂🥰
البته به علاوه همسرم 😁
چقد عجیب بودین همتون😐😂 ما هر سری بسته قبلی درحال اتمام جدیده رو میگیریم ن که دوس نداشته باشیم اینهمه بگیریما منتها پول نداریم🥴😅
😂😂😎😎
ترجیح میدم ریا نکنم😂😅
اینم سرمایه من
✨✨✨✨✨✨✨✨✨✨
😁😁😁😁
بابااااااااا شما همتون احتکار کردین که به من نرسیده دیگه 😂😂😂😂😂😂😂
سرماییییییهههههههههه
الو په په
تو صندوق کیلو کیلو جنسه😎
😂😂😂😂😂😂😂😂😂.
وای بخدا من همینم ندارم هیچ وقت پول کلی حای پوشک ندادم نهایتا سه تا یا چهار بسته
عشق و حال هزینه داره دیگه🤣🤣
من از همتون سرمایه دارترم😂
تا سه سالگیش حساب کردم چنتا میخاد گرفتم همرو
هنوز گرون نشده بود گرفتم
مثلا هنوز سه میبستم همسرم پنج و شیش هم میگرفت
کلا هرشب ک میومد پوشک دستش بود
🤣دیکه سرمایه دار بودن بد دردیه
😁😁😁😁.
این استهلاک داره خواهر
🤣🤣🤣🤣🤣
خخخخخ چه سرمایه زیادی
🤠
ما همینم نداریم 😂
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.