۲۳ پاسخ

سرمایم🥹💞

تصویر

این سرمایه کوتاه مدته🤣🤣

سرمایه و تموم دارایی من 🙂🥰
البته به علاوه همسرم 😁

تصویر

چقد عجیب بودین همتون😐😂 ما هر سری بسته قبلی درحال اتمام جدیده رو میگیریم ن که دوس نداشته باشیم اینهمه بگیریما منتها پول نداریم🥴😅

😂😂😎😎

تصویر

ترجیح میدم ریا نکنم😂😅

اینم سرمایه من

تصویر

✨✨✨✨✨✨✨✨✨✨

تصویر

😁😁😁😁

تصویر

بابااااااااا شما همتون احتکار کردین که به من نرسیده دیگه 😂😂😂😂😂😂😂

سرماییییییهههههههههه‍

تصویر

الو په په
تو صندوق کیلو کیلو جنسه😎

تصویر

😂😂😂😂😂😂😂😂😂.

تصویر

وای بخدا من همینم ندارم هیچ وقت پول کلی حای پوشک ندادم نهایتا سه تا یا چهار بسته

عشق و حال هزینه داره دیگه🤣🤣

من از همتون سرمایه دارترم😂
تا سه سالگیش حساب کردم چنتا میخاد گرفتم همرو
هنوز گرون نشده بود گرفتم
مثلا هنوز سه میبستم همسرم پنج و شیش هم میگرفت
کلا هرشب ک میومد پوشک دستش بود

🤣دیکه سرمایه دار بودن بد دردیه

تصویر

😁😁😁😁.

تصویر

این استهلاک داره خواهر

🤣🤣🤣🤣🤣

تصویر

خخخخخ چه سرمایه زیادی

🤠

تصویر

ما همینم نداریم 😂

سوال های مرتبط

مامان ماهان مامان ماهان ۱ سالگی
مامان گـــردالـوووو👧🏻♥️ مامان گـــردالـوووو👧🏻♥️ ۱۷ ماهگی