اینو واسه دخترم گرفتم چطوره؟؟؟

تصویر
۱۰ پاسخ

ای جانم 🥹🥹🥹 چقد قشنگه
من تو یکی از سایتا دیده بودم ولی فقط سایز ۰-۳ ماهش مونده بود
از کجا خریدی شما؟

آی ننه چه خوشگله

سایتش رو میدی خیلی نازه

وای خوشگله خیلییییی😍😍😍😍

چند گرفتی

چقدر خوشگله

😍😍چقدر نازه
اگه از سایت گرفتین میشه اسمشو بگین ؟؟
چقدر گرفتین؟

الهیییی 😍چ نازه 💕

چقدقشنگه ازکجاگرفتی

ای ننه 🥹😍😍😍عالیه

سوال های مرتبط

مامان جوجوممد مامان جوجوممد ۹ ماهگی