۵ پاسخ

دستورشو میدی؟

وای بستنی فقط با شیر محلی پرچرب محشره پیشنهاد میدم حتما درست کن

شیربرنج😁چیز دیگه ایی به ذهنم نیومد
پاستا😁🤷🏻‍♀️

عزیزم میشه از اون گلای خوشگلت ی عکس بدی

من الان مهلبیه درست کردم گذاشتم خنک شه دخترم بیدارشد باهم بخوریم😋

تصویر

سوال های مرتبط