کیست من با قرص ال دی رفع شد البته کیست ساده بود بدون درد
حتی باردار هم شدم
من کیست ۵۶ میل دارم بادارو رفع نشد دارم اقدام میکنم باردار بشم با بچه سزارین کردم دربیارم
ال دی خوردم چندماه خوب شد
کیست ۶ سانت شکلاتی دارم دو سال دارو خوردم رفع نشد
حامله نشدم هنوز درد خیلی شدیدی سمت چپ دارم
کیست ۷سانت تخمدان چپ داشتم با ای وی افم باردار نشدم بنظرم دکترا وقتو پولمو الکی هدر دادن اگه برمیگشتم عقب هرچه سریع تر عمل میکردم خداروشکر از عملم راضیم
کیست فولیکولار ۳ سانتی دارن و با وحود کیست باردار شدم
کیست ۱۱ سانتی درمویید داشتم باردار شدم حین سزارین دکترم برداشت برا من سمت چپ بود
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.