بله دختر من هر دفعه همینجوری میشه
برای پسر من داشت
دندون دراوردن یه پروسه خیلیییی پیچیده اییه میبینی بعضی مواقع با تب بعضی با سرماخوردگی بعضی با اسهال واستفراغ بعضی با بداخلاقی وبهونه گیری بعضی وقتا اصلا حس نمیکنی میبینی یهو یکیشون دراومده بنظرم توی سن دندون دراوردن بچه ها همه علایم غیر طبیعی میتونن برای دندون باشن
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.