۷ پاسخ

من از ۶ماهگی غذاسفره میدم بهش ولی فرنی رو دوست داره هرروز درست میکنم ولی سوپ یا چیزای دیگه نمیخوره آبگوشت هم خیلی دوست داره ولی همونی ک خودمون میخوریم عذا جدا درست نمیکنم واسش جزفرنی

کته بده
با مرغ و سیب زمینی یا هویج بپز بده

گوشت توي شيشه
بلدرچين
الويه
اوتميل
منم دو گزينه اخرو تازه ميخام درست كنم بدم

گوشت نمیدی بهش ؟
من یک روز درمیون ماهیچه و مرغ میدم ، بیشترم برنج داخلش میریزم مثل کته میشه له میکنم میدم بهش
مثلا امروز ماهیچه و سیب زمینی و کینوا و یکم برنج و یه گوجه کوچیک براش درست کرده بودم

عصاره گوشت هم میتونی بدی
که تو شیشه میکنن
یا همون اشک گوشت

ابگوشت ماهیچه بهش بده
کم کم بهش برنج و هویج و اینا هم اضافه کن

چرا سوپ نمیدی خب

سوال های مرتبط