بله عزیزم کاملا درسته
متاسفانه ذائقه ما ایرانی ها از اول با این همه شکر و قند و نبات و نمک و روغن به این سمت رفته
امیدوارم ما مامان های آگاه بتونیم تغییری ایجاد کنیم که آینده بچهامون بهتر باشه، با جسمی سالم تر و مشکلات کمتر من واسع خودمونم سعی میکنم نمک و روغن کمتری استفادع کنم
ولی برای بچم حاضرم همیشع جدا غذا درست کنم که در معرض آسیب ها و بیماری هایی که قابل پیشگیری هستن قرار نگیره
بله عزیزم ولی دکتر تغذیه پسر من گفت بچه ها باید لبنیات پرچرب بخورن و روغنای سالم .
کلا نمک و شکر برای بزرگسال همخوب نیس
ولی شما بدوننمک غذا میخورین؟؟؟ یا شیرینی و شیرینیجات کلا نمیخورین؟
متاسفانه یا خوشبختانه برای اینک بچه غذا خور بشه از ی تایمی ب بعد باید غذاش مزه دار شه
شاید درست باشه ولی ایا میشه تا دوسالگی نمک و شکر ندی ب بچه؟؟؟؟
کلا از ی تایمی ب بعد بچه غذای سفره میخوره.
بعد بچه ای بخاد این غذاهای بیمزه و بی نمک رو چندبار بخوره کلا بدغذا میشه
نبینین یکی دوماه اول میخورن چون براشون جدیده میخورن امتحان میکنن
ولی بعدش بدشون میاد الان بچه من چن بار اول سوپ رو بااشتها میخورد بعد دوهفته هروقت درس میکنم گریه میکنه نمیخوره انگار بدش میاد ولی سیب اینا چون شیرینن بهتر میخوره
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.