ازمایش سلفری همون ازمایش بعد انتی هست؟؟؟؟
سلفری هرچی بگه درسته چون ژنتیکی بررسی میکنه
97درصد آره
ن عزیزم سلفری جنسیت صد در صد نیس فدات
من خودم سلفری دادم جنسیت دختر بود رفتم انومالی گف پسره
ازمایش و. از اول تکرار کردم
سل فری ۲ الی ۵ درصد خطا داره
اره برا من گفت دختره درست بود
تو درمان ۱۰۰ درصد وجود نداره اما سلفری احتمال خطاش خیلی خیلی خیلی کمه
برای من آن تی و سلفری فرق داشت رفتم مجدد سونو سلفری درست بود خود سوپوگرافیست هم گفت سلفری ۱۰۰ درسته
دقیقا سوال منم هست .شماتوسلفری جنسیتو چی گفتن ؟؟
تو خود برگه ازمایشش زده 97 درصد درسته
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.