مامانا تعیین جنسیت با آزمایش سلفری دقیق و صد در صد؟

۹ پاسخ

ازمایش سلفری همون ازمایش بعد انتی هست؟؟؟؟

سلفری هرچی بگه درسته چون ژنتیکی بررسی میکنه

97درصد آره

ن عزیزم سلفری جنسیت صد در صد نیس فدات
من خودم سلفری دادم جنسیت دختر بود رفتم انومالی گف پسره
ازمایش و. از اول تکرار کردم

سل فری ۲ الی ۵ درصد خطا داره

اره برا من گفت دختره درست بود

تو درمان ۱۰۰ درصد وجود نداره اما سلفری احتمال خطاش خیلی خیلی خیلی کمه

برای من آن تی و سلفری فرق داشت رفتم مجدد سونو سلفری درست بود خود سوپوگرافیست هم گفت سلفری ۱۰۰ درسته

دقیقا سوال منم هست .شماتوسلفری جنسیتو چی گفتن ؟؟

تو خود برگه ازمایشش زده 97 درصد درسته

سوال های مرتبط

مامان موچیا🍫🧸 مامان موچیا🍫🧸 هفته سی‌وهشتم بارداری
مامان نینی فسقلی🩷👧🏻 مامان نینی فسقلی🩷👧🏻 هفته بیست‌وهفتم بارداری
مامان دونه ی انار🫀 مامان دونه ی انار🫀 هفته بیستم بارداری
مامان بِركه🪷 مامان بِركه🪷 هفته بیست‌وهشتم بارداری